Stickfest på Öland 2014

 
 
För tredje året i rad är det nu dax att boka in helgen för Stickfest på Öland.
 
Den kommer att vara 13-15 Juni 2014,
och även i år kommer vi att hålla till på Hornsjöns Pensionat.
 
Jag som skriver heter Lena Lundqvist och har varit med de två tidigare åren.
Jag har trivts så bra så jag har blivit kvar i Ullcentrums regi.
Jag kommer vara lite samordnande och administratör för Stickfesten.
Ni får gärna maila eller ringa om ni har funderingar eller förslag om Work-shops.
Till min hjälp med planeringen för året har jag Hanne Faerch.
Hanne var med som lärare förra året och kommer också i år att hålla i några Work-shops.
 
De förslag om Work-shops som vi fått in redan nu är:
Platt- och rundkrokning, virkad nålbindning, smygmaskvirkning,
nåltovning och växtfärgning.
Och utöver dem har vi många tankar och
ideér om nya saker vi kan lära oss...
 
 
Anmälan kan göras till:
samuelsdotter@hotmail.com
info@ullcentrum.com
eller ring:
Lena 073-4163506
Ullcentrum 0485-29010, 29110
 
Varmt välkommen och vi ses i sommar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0